رئیس جمهور وارد بیرجند شد

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:59
آیت‌الله رئیسی به‌منظور انجام سفری یک روزه وارد بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان به منظور انجام سفری یک روزه دقایقی پیش وارد فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند شد و مورد استقبال مسوولان استان قرار گرفت.

در اولین برنامه سفر رئیس جمهور به استان، عملیات اجرایی پروژه ملی راه آهن نهبندان _ بیرجند _قاین_یونسی به صورت رسمی آغاز می‌شود.

سپس آیت‌الله رئیسی با شرکت در مراسم عزاداری اربعین حسینی جاماندگان در امامزادگان باقریه شهر بیرجند به سخنرانی در جمع مردم می‌پردازد و سپس راهی شهرستان درمیان شده و با مردم این شهرستان نیز در محل مسجد محمد رسول‌الله (صلی الله علیه و آله) شهر اسدیه دیدار می‌کند.

سفر به شهر فردوس و سخنرانی در جمع مردم این شهر و همچنین حضور در نشست‌های جداگانه با نخبگان و  ائمه جمعه، علما و روحانیون استان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور به خراسان جنوبی است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.