ارجاع سوال از «صحرایی» درباره رتبه‌بندی معلمان به جلسه علنی مجلس      

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:01
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: از توضیحات وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سؤال خود درباره رتبه‌بندی معلمان قانع نشده، بنابراین سؤال برای بررسی به جلسه علنی ارجاع شد.

فاطمه مقصودی؛ نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از طرح سوال خود از رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی معلمان خبر داد.

بیشتر بخوانیدمعوقات معلمان تا پایان شهریور پرداخت می‌شود
وی درباره سوال خود از وزیر آموزش و پرورش گفت: نحوه رتبه بندی معلمان، پرداخت مطالبات سال 1400 معلمان و همچنین مشمول نشدن بازنشستگان جدید در اجرای این قانون از جمله محورهای سوال بنده از آقای صحرایی بود.

نماینده بروجرد بیان کرد: سوال بنده از وزیر آموزش و پرورش در جلسه اخیر کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی شد و در این جلسه آقای صحرایی پیرامون محورهای سوال بنده توضیحاتی را ارائه کرد.

مقصودی ادامه داد: بنده از توضیحات وزیر آموزش و پرورش قانع نشدم لذا طبق آیین‌نامه داخلی مجلس سوال بنده به جلسه علنی ارجاع می‌شود و هر زمان که در نوبت دستورکار صحن علنی قرار گیرد وزیر آموزش و پرورش باید در جلسه حضور یافته و به محورهای سوال بنده پاسخ دهد.

نماینده بروجرد گفت: در این جلسه درباره  رسیدگی به اعتراضات معلمان نسبت به نحوه رتبه‌بندی نیز نکاتی از سوی نمایندگان مطرح و تأکید شد که تا پیش از آغاز سال تحصیلی نسبت به این اعتراضات رسیدگی صورت گیرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.