همزمان با هفته دفاع مقدس و برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح ، ورود زائرین شهدا و اهل قبور به بهشت زهرا (س) فردا جمعه از دربهای بابالزهرا، بابالرضا، بابالحسین و بابالحوائج امکانپذیر خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، پلیس راهور اعلام کرد مسیر جایگزین برای افرادی که قصد تردد به بهشت زهرا (س) را دارند، بزرگراه شهید رجایی و جاده قدیم قم میباشد. همچنین طول بزرگراه شهید هاشمی و علامه عسگری از پل آزادگان تا پل باقرشهر از نیمه شب پنج شنبه ۳۰شهریور ۱۴۰۲ یعنی از ساعت ۲۴ مسدود خواهد شد.

محدودیت تردد در محورهای اعلام شده از سوی پلیس راهور تا ساعت ۱۱ روز جمعه ۳۱ شهریور برقرار است. با توجه به افزایش تردد خودرویی در روزهای جمعه در بهشت زهرا (س) به شهروندان توصیه میشود زیارت شهدا و اهل قبور را به روز پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ موکول کنند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.