برخورد قضایی با مراکز معاینه فنی متخلف

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:13
معاون حمل و نقل و ترافیک استانداری تهران از برخورد قضایی با مراکز معاینه فنی متخلف خبر داد.

­به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، کارگروه معاینه فنی استان تهران به ریاست ابوالفضل دربانی معاون حمل و نقل و ترافیک دفتر فنی استانداری تهران و با حضور اعضا تشکیل شد.
دربانی در این جلسه اظهار داشت: با مراکزی که گواهی فنی برای خودرو‌های فاقد سلامت فنی اعم از آلایندگی یا ایمنی، صادر نمایند برخورد جدی و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

برخورد قضایی با مراکز معاینه فنی متخلف
در این جلسه عملکرد ستاد معاینه فنی شهر‌های پردیس، پرند، باقرشهر و بومهن مورد بررسی قرار گرفت. 
نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی، اجرای دستورالعمل ماده ۳ آیین نامه اجرایی نحوه انجام معاینه و صدوربرگ معاینه فنی خودرو نیز در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.