سخنگوی وزارت بهداشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۲۶۴ نفر رسید.
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و سلامت گروه علمی فرهنگی هنری خبرگزاری صدا و سیما؛ خانم دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۷۸ نفر از آنها بستری شدند.
سخنگوی وزارت بهداشت افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۵۰ هزار و ۱۴۲ نفر رسید.
دکتر لاری گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۳۲۴ هزار و ۲۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
وی گفت: سه هزار و ۶۷۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
دکتر لاری با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰ میلیون و ۲۷۴ هزار و ۵۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است افزود: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۷۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
همچنین تعداد شهرستانهای قرمز در کشور به ۱۱ شهرستان رسیده است و شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.