ممانعت از قاچاق مواد مخدر از استان‌های شرقی به پایتخت

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:14
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۶ کیلوگرم تریاک، خبرداد.

ممانعت از قاچاق مواد مخدر از استان‌های شرقی به پایتختبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ری­ در پی دریافت یک خبر موثق مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان‌های شرقی به تهران ضمن تکمیل اقدامات اطلاعاتی، مسیر‌های احتمالی ورود این محموله را شناسایی کردند.


وی با اشاره به اینکه­ در رصد‌های اطلاعاتی به دست آمد راننده خودروی یک دستگاه پژو پارس با تهیه مواد مخدر در حال بازگشت به شهر تهران است، افزود: چند تیم از ماموران این پلیس با همکاری یکدیگر، ضمن شناسایی و پایش محور تردد این خودرو و استقرار در در آن محدوده، موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و­ آن را متوقف کنند.


فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو بیش از ۱۵ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک که به صورت حرفه‌ای جاساز شده بود، کشف شدند.


سرهنگ طرهانی افزود: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.