مازیار زارع کارشناس حوزه صنعت ساختمان در گفتوگو با
خبرنگار
راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امروزه صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثر بخشی و کارایی سازمانها بهبود کیفیت تولید و خدمات به منظور تامین نیازها و انتظارات مشتریان است، اظهار کرد: فضای رقابتی شدید بین بازارها، توسعه
شبکههای اجتماعی و قدرت انتخاب گسترده مصرفکنندگان موجب شده تا مشتریمداری و رعایت حقوق مصرفکنندگان به بهترین مزیت رقابتی بین شرکتها و سازمانها در حوزههای عمرانی تبدیل شود.
این کارشناس حوزه صنعت ساختمان اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و با استناد به اصل ۴۴ قانون اساسی و پیرو اجرای ماده ۸ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور در بهمن ماه با رعایت کامل ضوابط و شیوهنامههای بهداشتی و پس از اخذ مجوزهای لازم در مرکز همایشهای بینالمللی نمایشگاهی برگزار شد.
بیشتر بخوانید
او با بیان اینکه حمایت های لازم برای بخش های تولیدی از جمله بخشهای عمرانی باید افزایش یابد، گفت: پیادهسازی و رعایت CRM در اصول مدیریت ارتباط با مشتری، ارائه راهکارهای ایجاد ثبات، قیمت و حذف واسطهگری در جلب رضایت مشتری، افزایش جذب منابع سرمایهگذاری خارجی در فناوری پیشرفته، جذب و جهتدهی سرمایه با ارایه اطلاعات فنی و اقتصادی توسط دستگاههای مرتبط به عنوان محورهای اساسی در توسعه تولید داخلی باید مورد توجه قرار گیرد.
این کارشناس در پایان بیان کرد: تحقق شعار جهش تولید در گرو حمایت از تولیدکنندگان داخلی است که با مشکلات متعددی برای ادامه تولید مواجه هستند و بهانههایی مانند کرونا و تحریم نباید مانعی برای حمایت از بخشهای تولیدی به ویژه در حوزه عمرانی و ساخت و ساز شود.
انتهای پیام/
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.