فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ مامورنما و کشف تجهیزات نظامی با تلاش ماموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک، خبر داد.

به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" گفت: در پی گزارش چند مورد اخاذی از شهروندان توسط ۲ فرد سودجو در پوشش مامور قلابی با یک دستگاه خودرو ساینا در محدوده کهریزک، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری ۱۷۰ این فرماندهی با بررسی اظهارات مالباختگان و بدست آوردن مشخصات ظاهری متهمان، تحقیقات میدانی خود را آغاز و سرانجام متهمان را درحال اخاذی از شهروندان در محل دستگیر و یک دستگاه خودرو ساینا متعلق به متهمان توقیف گردید و متهمان به مقر پلیس منتقل شدند.
سرهنگ طرهانی گفت: در بازرسی از متهمان تعدادی کارت و حکم جعلی، گاز اشک آور، سه دستگاه تلفن همراه هوشمند، ۲ عدد شوکر برقی، دستبند، قاب بیسیم، یک قبضه سلاح سرد، و مقداری وجه نقد اخاذی شده کشف و در بازجوئیهای به عمل آمده به چهار فقره اخاذی از شهروندان در پوشش مامور اعتراف و پس از دعوت و شناسایی سارقان توسط مالباختگان و تشکیل پرونده، برای بررسی تخصصی تحویل پلیس آگاهی شهرستان شدند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.