عامل شهادت ۲ مامور فراجا در ایذه دستگیر شد

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:21
دادستان ایذه در استان خوزستان از دستگیری عامل شهادت دو مامور فراجا در این شهرستان خبر داد.

عامل شهادت ۲ مامور فراجا در ایذه دستگیر شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از میزان ؛ باقر آرامش گفت: مرداد امسال در یک ماموریت در خصوص کشف سلاح، شهیدان ستوان‌یکم علی غلامی و ستوان‌سوم سلمان غریبی که به شهادت رسیده بودند که یکی از متهمان کشته شد و متهم دیگر متواری بود.

وی افزود: پس از رصد اطلاعاتی و هماهنگی با مرجع قضایی دزفول، متهم در مخفیگاه خود در این شهرستان دستگیر شد.

آرامش با هشدار با هنجارشکنان و مخلان نظم و آرامش عمومی، گفت: دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان خشن و استفاده‌کنندگان از سلاح غیرمجاز با قاطعیت و طبق قانون برخورد می‌کند..

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.