مسیر کوهپیمایی زیبای « راگا » در منطقه ۲۰ توسعه و تجهیز می شود

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:22
اولین بازدید میدانی بررسی احیای مسیر کوهپیمایی زیبای «راگا» در منطقه ۲۰ با حضور شهردار منطقه، رئیس ستاد گردشگردی، مدیر عامل سازمان ورزش، رئیس هیات کوهنوردی استان تهران و رئیس هیات کوهنوردی شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، این بازدید با هدف بررسی و تجهیز این مسیر با توجه به تاکید شهردار تهران مبنی بر توسعه گردشگری طبیعی در تهران، صورت گرفت.
امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران دراین باره گفت: شهرداری منطقه ۲۰، سازمان ورزش و ستاد گردشگری در کنار هیات کوهنوردی استان تهران و شهرستان ری برای مناسب سازی مسیر راگا برای حضور خانواده‌ها و علاقمندان اعلام حمایت کرده اند.
وی افزود: با توجه به اینکه مسیر‌های کوهپیمایی و طبیعت گردی بیشتر در شمال تهران واقع شده احیاء این مسیر باعث رونق گردشگری در جنوب تهران خواهد شد.
مسیر زیبای راگاواقع در منطقه ۲۰ در جاده معدن با داشتن قلل خط الراسی، ثبت ملی برج تاریخی خاموشان، مسیر شنی و دیواره سنگ نوردی در حال حاضر مورد توجه گردشگران طبیعی و کوهنوردان قرار دارد و هیات کوهنوردی شهرستان ری با راه اندازی ستاد اطلاع رسانی در ارائه خدمات به علاقمندان ونگهداشت فضای سبز متطقه در حال فعالیت است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.