شکست تیم ملی هندبال ایران در مرحله اصلی بازی‌های آسیایی هانگژو

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:24
تیم ملی هندبال مردان در دومین دیدارش از مرحله دوم بازی‌های آسیایی با ۹ اختلاف گل مقابل بحرین شکست خورد.

شکست تیم ملی هندبال ایران در مرحله اصلی بازی‌های آسیایی هانگژوبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شاگردان وسلین وویوویچ در دومین دیدارشان از مرحله اصلی بازی‌های آسیایی مقابل بحرین به میدان رفتند و با نتیجه ۲۹ بر ۲۰ شکست خوردند. نیمه اول این دیدار با حساب ۷ بر ۱۲ به سود بحرین به پایان رسیده بود.

تیم ملی هندبال ایران در مرحله اصلی این رقابت‌ها با تیم‌های کویت، بحرین و کره جنوبی همگروه است. ایران با دو شکست مقابل بحرین و کویت باید فردا (۹ مهر) از ساعت ۹:۳۰ به مصاف کره جنوبی برود.

مردان هندبال ایران در مرحله گروهی با ژاپن، عربستان و مغولستان هم‌گروه بودند که با یک پیروزی مقابل مغولستان، یک تساوی برابر عربستان و یک شکست مقابل ژاپن به مرحله اصلی رقابت‌ها صعود کردند.

یونس آثاری، محمدمهدی بهنام‌نیا، افشین صادقی، میلاد قلندری، مجتبی حیدرپور، حسین جهانی، یاسین کبیریان‌جو، محمدرضا کاظمی، علی کوهزاد، شهاب صادق‌زاده، محمدرضا اورعی، علی رحیمی کازرونی، مهران رهنما، محمد سیاوشی، کیارش طاهری و رضا یادگاری ترکیب تیم ملی هندبال در بازی‌های آسیایی را تشکیل می‌دهند.

وسلین وویوویچ به عنوان سرمربی، حمید صادقی شاه‌نشین و شهداد مرتجی به عنوان مربی، علی بخشی به عنوان ماساژور و روح‌الله اکرمی‌نیا به عنوان سرپرست، کادر فنی تیم ملی هندبال در این بازی‌ها هستند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.