نماینده مردم مهریز در مجلس ضمن انتقاد ازعدم پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت بهداشت و آموزش و پرورش گفت: پرداخت پاداش بازنشستگان این دو وزارتخانه از جمله حقوق طبیعی آنها قلمداد شده و باید به سرعت به این مسئله رسیدگی شود.
به گزارش خانه ملت، محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه 9 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: یک سال است که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین وزارت آموزش و پرورش اقدام به پرداخت پاداش بازنشستگان این دو وزارتخانه نکرده است.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس با بیان اینکه نرخ تورم رو به افزایش است، بیان کرد: به واقع بازنشستگان این دو وزارتخانه به موجب افزایش نرخ تورم تحت فشارهای معیشتی قرار دارند.
صباغیان تأکید کرد: از رئیس مجلس تقاضا داریم تأکیدی روی این موضوع داشته باشند تا پاداش این عزیزان که به واقع حق مسلم آنها است به زودی پرداخت شود./
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.