بازداشت مامور قلابی در ری

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:33
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مامور قلابی که در پوشش پلیس از شهروندان اقدام به سرقت می‌کرد، خبر داد.
بازداشت مامور قلابی در ریبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" گفت: در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده"شمس آباد" شهرستان ری توسط فردی، رسیدگی به موضوع و شناسایی این فرد در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی افزود: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند، متهم دارای سابقه می‌باشد.
 
این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی هویت این فرد با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را نیز در "شمس آباد" ردیابی کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهم شده و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.
 
وی با بیان اینکه تجهیزات نظامی تقلبی از مخفیگاه وی کشف شده است، گفت: متهم ۳۰ ساله پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان به جرم خود مبنی بر ۳ فقره سرقت در پوشش مامور پلیس در آن محدوده اعتراف نمود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.