با تخریب کنندگان محیط‌زیست برخورد می‌شود

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:37
دادستان شهرستان شهریار گفت: با هرگونه آلودگی زیست‌محیطی، تعرض و تخریب محیط‌زیست از سوی افراد سودجو به شدت برخورد می‌شود.

با تخریب کنندگان محیط‌زیست برخورد می‌شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حمید عسکری‌پور دادستان شهرستان شهریار استان تهران از صدور دستورات لازم در رابطه با موضوعات و عوامل اصلی آلودگی و تخریب محیط‌زیست، دفع غیر اصولی پسماند اعم از پسماند‌های عادی، پزشکی، ویژه و صنعتی در شهرستان شهریار خبر داد و گفت:شهرداری‌ها، اداره حفاظت محیط‌زیست و سایر دستگاه‌های مربوطه باید اهتمام لازم نسبت به نظافت معابر اصلی و فرعی و جمع‌آوری و نظارت بر تمامی پسماند‌های عادی از سطح شهر را به عنوان یکی از مصادیق حقوق عامه به طور جدی در دستور کار خود قرار دهند.

وی همچنین از محصور کردن قطعه زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع واقع در بزرگراه امام حسین (ع) به منظور احداث و راه‌اندازی سکوی زباله تا پایان سال‌جاری برای شهر وحیدیه خبر داد.

عسکری‌پور با بیان اینکه با هرگونه آلودگی زیست‌محیطی، تعرض و تخریب محیط‌زیست از سوی افراد سودجو به شدت برخورد می‌شود اظهار کرد: نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها برای انجام وظایف قانونی تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه پیدا می‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.