فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان اصلی درگیری دسته جمعی با سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان در مجتمع "ری لند" شهرری، خبر داد.

به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ "محمدقاسم طرهانی" گفت:در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی با سلاح سرد و ایجاد تنش و رعب و وحشت در بین شهروندان در مجتمع "ری لند" شهرری بلافاصله ماموران کلانتری ۱۷۲ جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) در محل مشاهده شد که ۴ نفر از اراذل دارای سطح با استفاده از سلاح سرد (قمه) اقدام به درگیری، عربده کشی نموده که موجب ایجاد تنش و برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شده اند.
سرهنگ طرهانی گفت: با حضور به موقع پلیس و شلیک چند تیر هوایی، هر ۴ نفر عامل اصلی درگیری دستگیر و ۳ قبضه سلاح سرد (قمه) از آنان کشف شد.
این مقام انتظامی افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری علت درگیری را اختلافات قبلی دانسته و پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات با دستور مقام قضائی هر ۴ نفر اراذل روانه زندان شدند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.