نیروی دریایی، قهرمان جام کانوپولو شد

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:39
جام کانوپولوی تهران به میزبانی باشگاه ملوان نداجا با قهرمانی تیم نیروی دریایی به پایان رسید.
نیروی دریایی، قهرمان جام کانوپولو شدبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های قایقرانی جام کانوپولو به میزبانی باشگاه ملوان نداجا در پیست کانوپولوی دریاچه آزادی تهران برگزار شد.
 
در این دوره از رقابت‌ها بیش از ۶۰ ورزشکار از تیم‌های ملوان تهران، اراک، شهید رسولی نوشهر، نوین البرز، زنجان و تهران حضور داشتند. این رقابت‌ها در دور مقدماتی و نهایی برگزار شد و تکلیف تیم‌های برتر مشخص شد.
 
پس از برگزاری دور مقدماتی و نیمه‌نهایی، در دیدار فینال تیم نیروی دریایی با نتیجه هفت بر پنج ملوان نداجا را برد و قهرمان این دوره از مسابقات شد. ملوان نداجا نیز در جایگاه دوم ایستاد. در دیدار رده‌بندی این مسابقات نیز اراک با نتیجه پنج بر سه شهید رسولی نوشهر را شکست داد و در جایگاه سوم قرار گرفت.
 
این جام در بخش مردان به میزبانی باشگاه ملوان نداجا قهرمان لیگ برتر کانوپولو و نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیای سنگاپور با هدف ارزیابی و آمادگی نفرات اعزامی به رقابت‌ها برگزار شد و ۷ تیم از استان‌های مختلف در رقابت حضور پیدا کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.