بهره برداری از مخزن بتنی ۱۰۰۰ مترمکعبی در غرب تهران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 08:45
ساخت مخزن بتنی ۱۰۰۰ مترمکعبی بوستان شادی در منطقه ۹ تهران به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۹ تهران گفت: با توجه به کمبود ذخیره آب برای آبیاری فضای سبز، مخزن بتنی در غرب تهران با هدف استفاده از ذخیره آب خام برای آبیاری فضای سبز ساخته شد و به بهره برداری رسید.بهره برداری از مخزن بتنی ۱۰۰۰ مترمکعبی در غرب تهران

محمد رحیم مرتضوی افزود: مخزن ۱۰۰۰متر مکعبی بوستان شادی در ۴۵ متری زرند از بزرگترین مخازن بتنی شهر تهران است که به صورت زیر زمینی ساخته شده است.

شهردار منطقه ۹ گفت: این مخزن این قابلیت را دارد تا علاوه بر تامین آب مصرفی فضای سبز با تبدیل آب خام آن به آب شرب مصرفی در این خصوص به شهروندان در موقع بحران کمک کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.