قرعهکشی رقابتهای لیگ برتر بوکس برگزار شد و هشت تیم در دو گروه به مصاف یکدیگر میروند.

به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس؛ نشست هماهنگی و قرعهکشی رقابتهای لیگ برتر بوکس با حضور سیدروحالله حسینی رئیس فدراسیون، سیدابراهیم موسوی نایب رئیس، علی دانشمندفرد دبیر فدراسیون، حبیب کریمزاده رئیس سازمان لیگ، امید رشید دبیر سازمان لیگ و نمایندگان تیمهایی که آمادگی خود را اعلام کردهاند، در سالن اجتماعات فدراسیون برگزار شد.
بر این اساس، رقابتهای لیگ برتر بوکس پس از چند سال وقفه با حضور هشت تیم آغاز خواهد شد و هفته نخست این پیکارها، جمعه سوم آذر برگزار می شود.
این مسابقات در هفت وزن المپیکی (۵۱ کیلوگرم، ۵۷ کیلوگرم، ۶۳.۵ کیلوگرم، ۷۱ کیلوگرم، ۸۰ کیلوگرم، ۹۲ کیلوگرم و ۹۲+ کیلوگرم) برگزار خواهد شد.
مسابقات با حضور هشت تیم؛ پلیمر خلیجفارس، نیروی زمینی ارتش، فارس، تهران، پلیمر نوین خلیج فارس، اردبیل، آذربایجانغربی و سپاه تنکابن در دو گروه چهار تیمی به صورت دورهای (رفت و برگشت) برگزار خواهد شد و در نهایت تیمهای راه یافته به نیمهنهایی مشخص خواهند شد.
گروهبندی مسابقات بدین شرح است:
گروه الف: پلیمر خلیجفارس خرمآباد، تهران، نیروی زمینی ارتش و فارس
گروه ب: پلیمر نوین خلیجفارس خرمآباد، اردبیل، سپاه تنکابن و آذربایجان غربی
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.