فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری عاملان گروگان گیری یک تبعه خارجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ علی زنگنه گفت: مأموران کلانتری ۱۲ نصیرشهر در اجرای طرحهای انتظامی حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: پس از توقف خودرو یکی از سرنشینان آن با مشاهده پلیس از خودرو پیاده و با سرعت از محل متواری میشود که این امر باعث حساسیت ماموران شده و اقدام به بازرسی خودرو کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم، گفت: ماموران در بازرسی از صندوق عقب این خودرو مشاهده کردند که یک تبعه خارجی با دست و پا و دهان بسته از ماموران درخواست کمک میکند.
وی همچنین گفت: طبق اظهارات این تبعه خارجی، وی قصد مهاجرت به یکی از کشورهای اروپایی را داشته که با اشخاصی در شهرستان بهارستان آشنا میشود و این افراد با گروگان گرفتن وی در شهرستان همجوار، از خانواده اش درخواست ۳۰ هزار دلار در ازای آزادی وی میکنند.
سرهنگ زنگنه در پایان با اشاره به دستگیری ۳ نفر در این رابطه گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده و همچنین تلاش برای دستگیری شخص متواری و کشف زوایای پنهان این پرونده همچنان ادامه دارد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.