زیرساخت‌ها برای مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی باید آماده شود

صدا و سیما دوشنبه 20 آذر 1402 - 19:37
دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی مصوبه خوبی است و سازمان برنامه و بودجه باید زیرساخت‌ها برای اجرای این مصوبه را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر خسروپناه با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر سیما در پاسخ به سوالی در خصوص درخواست وزیر بهداشت برای اجرا نکردن مصوبه افزایش ظرفیت پذیرش پزشک عمومی در سال آینده، گفت : مصوبه افزایش ظرفیت پزشکی ، مصوبه خوبی است اما به شرطی که همه زیرساخت ها به درستی تامین شود.

وی با اشاره به لزوم تامین زیرساخت های آموزشی و رفاهی افزود: در سفرهای استانی که میروم و با اساتید علوم پزشکی صحبت میکنم و حتی بیمارستان ها هم سر میزنم ، انصافا زیرساخت ها در بعضی جاها تامین نشده و با مشکلاتی مواجه است.

در پایان دکتر خسروپناه با درخواست از سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبارات لازم برای اجرای مصوبه ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی، افزود: با توجه به اینکه مصوبه دستور رئیس جمهور است ، سازمان برنامه و بودجه باید به مصوبه عمل کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.