کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرستان ری

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:04
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش حدودی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد.

کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرستان ریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری، گفت: با رصد و کسب خبری مبنی بر انبار کالا‌های قاچاق در یک انبار در محدوده شمس آباد، تیم اطلاعات کلانتری ۱۷۸ شمس آباد این فرماندهی شناسایی محل انبار کالا‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران کلانتری شمس آباد موفق به شناسایی محل دقیق انبار کالا‌های قاچاق شدند و با حضور در محل و در بررسی‌های بیشتر از این مکان، تعدادی لوازم پزشکی قاچاق و یک دستگاه لیزر مخصوص پزشکی به همراه متعلقات آن به صورت قاچاق، فاقد مدارک و مستندات قانونی را کشف و توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کردند گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ محمد قاسم طرهانی افزود: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود و بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های پلس به شمار می‌رود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.