کشف و ضبط بیش از چهار هزار لیتر مشروبات الکلی در شوشتر

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:05
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر از کشف کارگاه و چهار هزارو ۵۰۰ لیتر مشروبات الکی دست‌ساز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما استان خوزستان ،مهدی امیری گفت: با دستور قضایی و بازرسی ماموران از محلی که ظن تهیه مشروبات دست‌ساز در آن می‌رفت، ۴۵۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز و تجهیزات تهیه آن کشف و ضبط شد.کشف و ضبط بیش از چهار هزار لیتر مشروبات الکلی در شوشتر

وی افزود: دو نفر متهم در این رابطه دستگیر و با صدور قرار تامین مناسب راهی زندان شدند.

مهرماه امسال نیز یک کارگاه تولید مشروبات الکلی دست‌ساز در شهرستان رامهرمز کشف و پلمب شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.