تصویربرداری از دو یوزپلنگ ایرانی در میامی+ فیلم

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:05
تصویربرداری از ۲ قلاده یوزپلنگ ایرانی در حومه روستای کلاته‌سادات میامی انجام شد.

علی‌اکبر قربانلو، رئیس پارک ملی توران در گفت‌وگو با فارس در میامی اظهار کرد: تصویربرداری از 2 قلاده یوزپلنگ ایرانی در حومه روستای کلاته‌سادات فرومد از توابع شهرستان میامی انجام شد.

وی تصریح کرد: این تصاویر توسط یکی از اهالی دوستدار محیط‌زیست تهیه شده و نویددهنده روزهای خوب در انتظار یوزپلنگ‌های آسیایی است.

این تصویربرداری خارج از مناطق تحت حفاظت توران ثبت شده و هنوز مشخص نیست یوزهای تصویربرداری شده، از یوزپلنگ‌های ایرانی شناسایی‌شده در منطقه هستند یا با یوزهای جدید طرف هستیم.

کلاته‌سادات، روستایی از توابع فرومد شهرستان میامی بوده که در 190 کیلومتری و شرق شهرستان شاهرود قرار دارد.

این روستا همسایه روستاهای فرومد، استربند و فیروزآباد بوده و آخرین روستای حد شرقی استان سمنان است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.