رئیس مجلس در پاسخ به تذکری درخصوص وضعیت حقوق بازنشستگان و کارگران گفت: موضوع مربوط به صندوق بازنشستگی و بحث ایثارگران در اولویت اول مجلس و دولت قرار دارد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید کاظم موسوی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: این روزها شاهد پایان یافتن بررسی برنامه هفتم هستیم، اما موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری، تامین اجتماعی، فرهنگیان، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی مورد غفلت قرار گرفته است.
نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس یازدهم تصریح کرد: این افراد به دنبال امنیت شغلی خود بوده و باید برای خانواده هایشان امکاناتی را فراهم کنند، لذا نباید اجازه دهیم آنها مظلوم واقع شوند. همچنین ایثارگران در روزهای سخت جنگ تحمیلی از جان خود گذشتند، اما روزهای سختی را سپری میکنند، لذا مسئله توجه به ایثارگران نیز در برنامه هفتم مغفول مانده است.
دکتر محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: بارها توضیح داده ام که قطعا موضوع مربوط به صندوقهای بازنشستگی و بحث ایثارگران در اولویت اول مجلس و دولت قرار دارد؛ از طرفی برای این موضوع با آقای رئیس جمهور صحبت کردم و روز گذشته که توفیق حضور در صحن را نداشتم تا پاسی از شب پیگیر تنظیم بحث مربوط به صندوقها بودیم و حتما نتیجه آن امروز یا فردا به کمیسیون تلفیق ارائه میشود.
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه دارد: روز اول نیز گفته شد این موضوع نیاز به کار کارشناسی و هماهنگی بین دولت و مجلس دارد، دو قوه نیز اراده شان بر این است که حتما مشکل این دو قشر عزیز را برطرف کنند؛ البته وقتی صحبت از صندوقها و بحث تامین اجتماعی میشود، مسئله کارگران نیز در میان است، لذا حتما این موضوع حل و فصل خواهد شد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.