اعلام برنامه مرحله دوم لیگ هندبال آیندگان پسران نوجوان

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:16
مرحله دوم لیگ هندبال آیندگان پسران نوجوان از اول تا سوم آذر به میزبانی دو شهر سرخس و بوشهر برگزار می‌شود. 
اعلام برنامه مرحله دوم لیگ هندبال آیندگان پسران نوجوانبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون هندبال، کمیته مسابقات این فدراسیون اعلام کرد؛ مرحله دوم لیگ هندبال آیندگان نوجوانان پسر از اول تا سوم آذر به میزبانی دو شهر سرخس و بوشهر برگزار می‌شود. 
 
بر این اساس ۸ تیم راه یافته به این مرحله در دو گروه چهار تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا تکلیف ۴ تیم صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شود. 
 
فرازبام خاییز دهدشت، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، هیئت هندبال سرخس و سنگ آهن بافق در سرخس و فولاد مبارکه سپاهان، پارس بوشهر، مقاومت سپاه سیدالشهدا (ع) تهران و پارس پویان بهبهان در بوشهر مسابقات مرحله دوم خود را برگزار می‌کنند. 
 
برنامه کامل این مسابقات به این شرح است: 
 
چهارشنبه – یکم آذر ۱۴۰۲
فولاد سپاهان اصفهان – مقاومت سیدالشهدا (ع) تهران
پارس بوشهر – پارس پویان بهبهان
پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد – سنگ آهن بافق
فرازبام خاییز دهدشت – هیئت هندبال سرخس
 
پنجشنبه – ۲ آذر ۱۴۰۲
پارس پویان بهبهان – مقاومت سیدالشهدا (ع) تهران
فولاد سپاهان اصفهان - پارس بوشهر
فرازبام خاییز دهدشت – سنگ آهن بافق
هیئت هندبال سرخس – پلیمر خلیج فارس خرم آباد
 
جمعه – ۳ آذر ۱۴۰۲
 پارس پویان بهبهان - فولاد سپاهان اصفهان
پارس بوشهر - مقاومت سیدالشهدا (ع) تهران
پلیمر خلیج فارس خرم آباد - فرازبام خاییز دهدشت
سنگ آهن بافق - هیئت هندبال سرخس

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.