درخواست شهرداری منطقه ۵ از شرکت پخش فراورده‌های نفتی

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:17
شهرداری منطقه ۵ یکبار دیگر از شرکت پخش فراورده‌های نفتی خواست از ورود تریلر‌های حامل سوخت به حریم شهر جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، فرهمند، رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ با اشاره به حادثه صبح امروز برخورد تانکر نفتکش با چند خودرو در این منطقه گفت: با هماهنگی پلیس راهور برای عبور و مرور نفتکش‌های انبار نفت مسیر بزرگراه باکری تعیین و تابلو‌هایی در بلوار کوهسار درباره ممنوعیت ورود تریلر و خودرو‌های سنگین به این بلوار نصب شده است.

فرهمند افزود: از شرکت فرآورده‌های نفتی بار‌ها تقاضا کردیم که به منظور حفظ ایمنی شهروندان از ورود تریلر‌ها به حریم شهری جلوگیری کند.

بنابر اعلام سازمان آتش نشانی تهران ساعت ۴:۱۳ بامداد امروز یک دستگاه تانکر حامل ۳۰ هزار لیترگازوئیل در بلوار کوهسار با سه دستگاه خودرو سواری تصادف کرد و سپس با تغییر مسیر به ساختمان ۶ طبقه مسکونی ـ تجاری برخورد کرد و واژگون شد. در این حادثه راننده تانکر جان خود را از دست داد.

علت حادثه در حال بررسی است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.