داستان ادامه دار انبار نفت شهران

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:19
شهردار منطقه ۵ تهران گفت: درحادثه ۱۹ آبان، اگر نوع سوخت متفاوت بود، حادثه به یک فاجعه بزرگ منجر می‌شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ تهران با اشاره به حادثه بامداد ۱۹ آبان و برخورد یک دستگاه تانکر حامل ۳۰ هزار لیترگازوئیل با سه دستگاه خودرو سواری و برخورد آن با ساختمان ۶ طبقه مسکونی ـ تجاری و واژگونی آن در بلوار کوهسار که یک قربانی برجا گذاشت، گفت: اگر این حادثه در روز اتفاق می‌افتاد، حدود ۱۰۰ نفر کشته می‌شدند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران پلیس راهور هم، نقص فنی را علت حادثه دانست و گفت: سیستم ترمز خودروی راننده مشکل داشته است با این وجود راننده جوان همه تلاش خود را برای جلوگیری از حادثه بزرگتر کرده است.

به گفته شهردار منطقه ۵ تهران وجود انبار نفت شهران معضل چند ساله‌ای در شمال غرب تهران است که برای آن دو راه حل وجود دارد که یکی از آن‌ها راهکار بلند مدت جابجایی انبار نفت است.

احسان شریفی افزود: راه حل دوم تعیین مسیر خاص است که پیشتر تعریف شده است.

به گفته شهردار منطقه ۵، مصوب شده است که دسترسی اختصاصی به صورت پل همسطح بر روی خیایان سیمون بولیوار اجرا شود و مستقیم وارد بزرگراه شهید باکری شود و اجرای این راه حل هم مشروط به همکاری شرکت پخش فراورده‌های نفتی تهران است.

مردم منطقه هم معتقدند که با توجه به مسکونی بودن منطقه ۵ و با توجه به سوانح سال‌های گذشته این انبار نفت یا باید منتقل شود یا مسیر تردد تانکر‌های سوخت تغییر کند.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.