مدیرکل محیط زیست استان تهران از لغو دورکاری یک سوم کارکنان دستگاههای اجرایی پایتخت که به علت تشدید آلودگی هوا وضع شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا مزینانی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از لغو دورکاری کارکنان دستگاههای اجرایی استان تهران به علت تشدید آلودگی هوا خبر داد.
مدیرکل محیط زیست استان تهران افزود: طبق اصلاحیه صورتجلسه کارگروه اضطرار، دورکاری کارکنان دستگاههای اجرایی چهارشنبه ۲۴ آبان لغو شد.
بر اساس این گزارش طی جلسه اضطرار کارگروه آلودگی هوا اعلام شده بود علاوه بر غیر حضوری شدن مدارس ابتدایی استان تهران به جز دماوند و فیروزکوه دستگاههای اجرایی با یک سوم کارکنان فعالیت کنند که فقط موضوع دورکاری لغو شده است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.