وزیر امور خارجه کشورمان خطاب به همسایگان ایران در خلیج فارس که به مذاکه با ایران تحت حمایت و دخالت غربیها امید بسته اند گفت: ما میتوانیم بدون دخالت خارجیها، مستقیما با هم صحبت کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
محمد جواد ظریف در توییتی آورده است: همسایگان عزیز، چرا از ایالات متحده و سه کشور اروپایی میخواهید در مذاکرات با ایران حضور داشته باشید، در حالی که:
اولا، با آنها هیچ مذاکرهای در خصوص منطقه ما انجام نخواهد گرفت، چراکه آنها، خود، مشکل منطقه ما هستند
ثانیا، ما میتوانیم بدون دخالت خارجیها، مستقیما با هم صحبت کنیم
ابتکار صلح هرمز (HOPE) هنوز روی میز است.
منبع: ایسنا
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.