قانون مجلس برای همه فصل الخطاب است

خبرگزاری مهر دوشنبه 04 اسفند 1399 - 11:25
نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مجلس برای همه فصل الخطاب است و همه باید به آن تمکین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صفری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه آژانس بین المللی انرژی اتمی اظهار داشت: در این مجلس اجازه نمی دهیم به عزت مردم لطمه وارد شود و به شرافت، استقلال و اصول انقلاب اسلامی لطمه بخورد.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی در راس امور است و قانون مجلس برای همه فصل الخطاب است و همه این موضوع را آویزه گوش خود کنند که هر شخصی باید به قانون تمکین کند.

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس ما مجلس بیانیه نیست بلکه مجلس قانون گذاری و نظارت است و همه بدانند که ما بالاتر از کدخدا، خدا را داریم و تاکیدمان اجرای قانون مجلس است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.