رئیس مجلس با استناد به آیین نامه داخلی مجلس و تقاضای تعدادی از نمایندگان برای برگزاری نشست غیرعلنی، جلسه را برای رسیدگی به این تقاضا غیرعلنی اعلام کرد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف در نشست علنی صبح امروز (سه شنبه ۳۰ آبان ماه) در جریان بررسی تقاضای استعفای الیاس نادران نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس آیین نامه داخلی مجلس تعدادی از نمایندگان درخواست برگزاری جلسه غیرعلنی داشتند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق آیین نامه، آقای نیک بین نماینده متقاضیان برگزاری جلسه غیرعلنی، به مدت ۱۵ دقیقه اظهارنظر میکند و پس از آن برگزاری جلسه به صورت غیرعلنی به رأی گذاشته میشود، اگر رأی آورد، جلسه ادامه مییابد، در غیر این صورت جلسه به صورت علنی برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: براساس ماده ۱۰۲ این روند با تقاضای ۱۰ نفر از نمایندگان پیش میرود و پس از سخنان نماینده متقاضی، حداکثر در دو نوبت یک نماینده مخالف حداکثر تا ۱۵ دقیقه صحبت میکند، در صورت تصویب حاضران رسیدگی در جلسه غیرعلنی ادامه مییابد و در غیر این صورت جلسه به صورت علنی در روال عادی برگزار خواهد شد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.