وعده ­معاون شهردار تهران درباره متروی پرند

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:34
محسن هرمزی گفت: متروی پرند پنج‌شنبه این هفته افتتاح می‌شود.

وعده ­معاون شهردار تهران درباره متروی پرند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در صد و نود و پنجمین جلسه شورا گفت: درتوسعه مترو ۶ ایستگاه و ۲۹ کیلومتر را اجرایی کرده ایم و پنج ایستگاه به بهره‌برداری رسید و پنجشنبه این هفته نیز ایستگاه متروی پرند افتتاح می‌شود.

محسن هرمزی افزود: ما تکلیف خود را در مترو انجام داده ایم و جلوتر از تکالیف هستیم.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه تا امروز ۷۲۱ دستگاه اتوبوس را نوسازی و وارد ناوگان کرده ایم، افزود: ۲۹۵ دستگاه اتوبوس نوسازی شده نیز امسال تحویل داده شده که بی سابقه بوده است.

محسن هرمزی همچنین با بیان اینکه درچین پنج قرارداد به میزان یک میلیارد و ۴۰ میلیون یورو منعقد کردیم، گفت: رئیس بانک مرکزی نیز اعلام کرد تأمین ارز یک میلیارد دلاری برای شهرداری را انجام خواهد داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: تقاضا داریم رویکردی که شهرداری تهران و کمیسیون برنامه و بودجه داشته با همین دست فرمان جلو برود و اگر می‌توانیم بیش از ظرفیت اقدام کنیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.