ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:35
آیین الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش فردا و با حضور مقامات عالی‌رتبه لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

***آیین الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیین الحاق ناوشکن بومی «دیلمان» به ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) نیروی دریایی ارتش، فردا و با حضور مقامات عالی‌رتبه لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

«دیلمان»، پنجمین فروند از ناوشکن‌های پروژه موج و از کلاس جماران، با طراحی و تحت نظارت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در مجموعه صنایع دریایی ساخته شده و به ناوگان شمال نیروی دریایی راهبردی ارتش ملحق می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.