اکران ­نمایش آیینی بهشت در آتش

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:37
نمایش «بهشت درآتش» همزمان با ایام فاطمیه به مدت ۶ شب در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن میزبان علاقمندان است.

اکران ­نمایش آیینی بهشت در آتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، همزمان با ایام فاطمیه و سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نمایش آیینی «بهشت در آتش» با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حوزه هنری و شهرداری منطقه ۱۶، در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش روایتی است تاریخی درباره شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که بر لزوم بصیرت‌افزایی، آگاهی، دشمن‌شناسی، ولایت‌مداری و هوشیاری امت اسلام در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان تأکید می‌کند.

بهشت در آتش با نقش‌آفرینی بیش از ۴۰ هنرمند و عوامل بومی شهرستان ابرکوه استان یزد تولید شده است.

نمایش آیینی بهشت در آتش تا یازدهم آذر هر شب از ساعت ۱۸:۳۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن میزبان هنردوستان است و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت رایگان می‌توانند به نشانی اینترنتی behesht.hozehonari.ir مراجعه کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.