شکایت استقلال از ذوب‌آهن و هیئت فوتبال استان اصفهان

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:37
باشگاه استقلال در پی اتفاقات رخ داده در دیدار با ذوب‌آهن، از این باشگاه و هیئت فوتبال استان اصفهان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

به گزارش ایرنا، در تصاویر تلویزیونی دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، به نظر رسید که جواد نکونام، سرمربی آبی‌ها با عوامل برگزاری دیدار دچار تنش شده است.

در پی این حاشیه‌ها، باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای نوشت:

در پی اتفاقات رخ داده در جریان بازی استقلال و ذوب‌آهن و بدرفتاری عوامل برگزاری این بازی با جواد نکونام، سرمربی محترم باشگاه استقلال و دیگر اعضای تیم، باشگاه استقلال طی یک شکواییه از باشگاه ذوب‌آهن و هیئت فوتبال استان اصفهان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

عدم برقراری نظم و امنیت در داخل و خارج ورزشگاه قبل، حین و بعد از مسابقه، رفتار نامناسب میزبان، توهین به کادرفنی استقلال، تحریک تماشاگران منتسب به باشگاه ذوب‌آهن به فحاشی و اقدام به اعمال فشار به کادرفنی استقلال در جریان برگزاری مسابقه، دلایل اصلی شکایت باشگاه استقلال است.

شکایت باشگاه استقلال با هدف جلوگیری از تکرار این موارد در بازی‌های آتی لیگ برتر صورت می‌پذیرد تا این رقابت‌ها به دور از تنش و در فضایی عادلانه برگزار شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.