دستگیری ۱۲۹ نفر حامل سلاح سرد در اسلامشهر

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:42
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۱۲۹ نفر متهم و کشف تعداد ۹۵ تیغه انواع سلاح سرد و یک فبضه کلت کمری در ۲۴ ساعته گذشته خبر داد.

                                 دستگیری ۱۲۹ نفر از حاملان سلاح سرد در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمدرضا علیزاده در تشریح این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان اسلامشهر و جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته مأموران انتظامی موفق به دستگیری ۱۲۹ نفر متهم و کشف تعداد ۹۵ تیغه انواع سلاح سرد، یک قبضه کلت کمری با تعداد ۱۰ تیر جنگی مربطه و در مناطق مختلف اسلامشهر از جمله چهاردانگه، شهرک واوان، احمدآباد مستوفی، شهرک مطهری و پارک‌ها و بوستان‌ها شدند که از این تعداد دستگیری‌ها در جریان اجرای طرح، ۱۵ نفر خرده فروش موادمخدر و ۱۹ نفر سارق نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت درمحلات و بوستان ها، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را دارند، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.