مرحله مقدماتی لیگ والیبال دسته دو زنان کشورمان با مشخص شدن دو تیم صعود کننده از گروه دوم به پایان رسید.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای دسته دوم زنان کشور از یکشنبه ۲۱ آبان آغاز شد و رقابت سه گروه روز جمعه ۲۶ آبان در شهرهای اصفهان، لامرد و کردکوی به پایان رسید.
مسابقات دور برگشت گروه دوم نیز از چهارم تا هشتم آذرماه با حضور تیمهای اردشیر همتی، سنگ آهن بافق، گروه صنعتی کبیر، طلوع مهر یزد، روچیار و آروند به میزبانی گروه صنعتی کبیر در سالن هفتم تیر شهر تفرش پیگیری شد.
بدین ترتیب هشت تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شدند که عملکرد تیمهای صعود کننده در هر گروه به قرار زیر است:
گروه A:
۱- آرمانی گیلان: ۹ برد و ۲۴ امتیاز
۲- شهابی لامرد: ۷ برد و ۲۳ امتیاز
گروه B:
۱- سنگ آهن بافق یزد: ۱۰ برد و ۳۰ امتیاز
۲- گروه صنعتی کبیر تفرش: ۷ برد و ۱۹ امتیاز
گروه C:
۱- پریسا: ۸ برد و ۲۵ امتیاز
۲- جهان نماکردکوی: ۷ برد و ۲۰ امتیاز
گروه D:
۱- ریف ایران: ۱۰ برد و ۳۰ امتیاز
۲- گلگهر سیرجان: ۸ برد و ۲۴ امتیاز
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.