تکلیف حضور بانوان در دربی تهران مشخص شد

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:48
مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جلسه‌ای را با مسئولان ذی‌ربط برای هماهنگی دربی برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی بزرگ پایتخت (معوقه از هفته پنجم لیگ برتر) روز پنجشنبه ۲۳ آذر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیروز، شنبه مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای هماهنگی این بازی جلسه‌ای با مسئولان ذی ربط برگزار کردند و مقرر شد که هواداران دو تیم به صورت مساوی در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند. همچنین قرار است برای اولین بار هواداران خانم دربی را از نزدیک تماشا کنند. البته هنوز تعداد تماشاگران خانم برای حضور در دربی مشخص نشده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.