انهدام باند ۴ نفره جعل اسناد خودرو در شهرری

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 09:49
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری و انهدام باند ۴ نفره کلاهبرداری که اقدام به جعل و صدور برگه سبز و اسناد مالکیتی وسایل نقلیه می‌کردند، خبر داد.

*انهدام باند ۴ نفره جعل اسناد خودرو در شهرری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۷۷ این فرماندهی اعضای یک باند جعل اسناد خودرو در محدوده خاورشهر شناسایی شدند و رسیدگی به پرونده در دستور کار کلانتری آن محله قرار گرفت.


وی افزود: تحقیقات ابتدایی ماموران نشان می‌داد؛ ۴ مرد جوان با همدستی یکدیگر خودرو‌های سنگینی را که مشکل انحصار وراثت داشته یا به صورت قاچاق وارد کشور شده و یا حتی خودرو‌های سرقتی که فاقد مدارک مالکیتی بودند جمع آوری و اقدام به جعل اسناد و مدارک مالکیتی آن‌ها کرده و سپس خودرو‌ها را به فروش می‌رساندند.


این مقام انتظامی گفت: عوامل کلانتری خاورشهر پس از بررسی‌های همه جانبه هویت و مخفیگاه متهمان را بدست آوردند و در یک عملیات منسجم هر ۴ متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳ دستگاه خودروی قاچاق به ارزش حدودی ۲.۵ میلیارد تومان که هیچگونه اسناد و مدارکی نداشته کشف شد، متهمان نیز پس از انتقال به کلانتری و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند.


سرهنگ طرهانی افزود: متهمان پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.