رئیس کمیسیون آموزش مجلس از پرداخت ۳۰ درصد از پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته تا پایان هفته خبر داد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، علیرضا منادی سفیدان با اشاره به پیگیریهای صورت گرفته برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته به ویژه در جلسه دیروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با معاون سازمان برنامه و بودجه، وزیر آموزش و پرورش و معاونان وزارتخانه، گفت: در نشست دیروز تاکید شد که پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان باید اولویت وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه باشد.
نماینده مردم تبریز اسکو آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از این جلسه و با پیگیریهای صورت گرفته مقرر شده که تا پایان هفته ۳۰ درصد از پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته ۱۴۰۱ پرداخت شود.
وی ادامه داد: همچنین با پیگیریهای انجام شده در نشست دیروز درباره رتبه بندی بازنشستگان نیز این قول داده شد که ظرف ۲ هفته آینده مشکل رتبه بندی معلمان بازنشسته نیز حل و فصل شود.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعتراضات به رتبهبندی معلمان نیز تا ۲ هفته آینده رسیدگی و تعیین تکلیف خواهد شد و رتبه معلمان اصلاح میشود.
وی با اشاره به حضور نداشتن رئیس سازمان اداری و استخدامی در مجلس، گفت: یک جلسه فرصت برای پاسخگویی رئیس سازمان اداری و استخدامی در نظر گرفته شد تا پس از استماع این توضیحات درباره ارجاع این پرونده به صحن و قوه قضاییه تصمیمگیری شود. ما به دنبال دفاع از حق مردم با استفاده از ابزارهای قانونی هستیم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.