سیلاب جان ۵ نفر را در شهرستان پارسیان گرفت/جستجو برای یافتن مفقودان احتمالی ادامه دارد

نامه نیوز چهارشنبه 19 آذر 1399 - 02:27
 معاون فرماندار شهرستان پارسیان گفت: در پی وقوع سیلاب ناشی از بارندگی اخیر در استان بوشهر و ورود سیلاب به شهرستان پارسیان متاسفانه ۵ نفر از سرنشینان ۲ خودرو سواری جان خود را از دست دادند.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کاظم رحیمی در پارسیان اظهار داشت: متاسفانه امروز در مسیر جاده پارسیان به لامرد معروف به جاده سرکوه شنبه، 2 خودرو سواری در سیلاب غرق می‌شوند.

وی افزود: پس از اطلاع از این مسئله تمامی گروه‌های امداد و نجات به منطقه اعزام و جستجو برای یافتن سرنشینان آغاز شد.

معاون فرماندار شهرستان پارسیان گفت: متأسفانه تاکنون جسد 4 نفر از سیلاب بیرون کشیده شده و یک نفر نیز با حال وخیم به بیمارستان منتقل شد که از شرایط وی اطلاعاتی در دست نیست.

وی ادامه داد: گروه‌های امدادی همچنان در منطقه فومستان حضور دارند و تلاش‌ها برای یافتن سرنشینان احتمالی نیز ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، طبق آخرین اطلاعات فرد منتقل شده به بیمارستان نیز جان خود را از دست داده است و شمار افراد جان باخته به 5 نفر افزایش یافت.

منبع: تسنیم

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.