نشان طلایی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» به ایرانسل رسید

دیجیاتو چهارشنبه 09 خرداد 1403 - 14:38
مراسم پایانی یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی ایران با یک هفته تأخیر برگزار شد. «ایرانسل» در این مراسم سه جایزه دریافت کرد. The post نشان طلایی «هوش مصنوعی در روابط عمومی» به ایرانسل رسید appeared first on دیجیاتو.

در یازدهمین جشنواره ستارگان روابط‌عمومی ایران، جوایز «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد»، «ستاره طلایی روابط عمومی» و «ستاره ملی روابط عمومی» به «ایرانسل» تعلق یافت. 

هشتم خرداد ۱۴۰۳، به مناسبت هفته روابط‌عمومی، مراسم پایانی یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط ‌عمومی، با حضور «اکبر نصراللهی»، عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت، «بابک نگهداری»، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و شماری از فعالان ارتباطی ایرانی و بین‌المللی برگزار شد. 

در این مراسم، پیام خانم «ناتاشا پاولوویچ بویا»، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد. در این پیام، رئیس IPRA، با اشاره به اهمیت رویکرد «اعتماد در روابط عمومی»، این رویکرد را دارای نقش کلیدی در دنیای معاصر خواند، چرا که اعتماد به روابط عمومی تابعی از عملکرد اخلاقی روابط عمومی است و این توجه، نقش روابط عمومی را در اعتماد آفرینی تقویت خواهد کرد.

سه نشان ویژه جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران برای ایرانسل

در این جشنواره براساس رأی هیأت داوران و با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی، نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد» به‌دلیل نگاه و عملکرد حمایتی از حوزه ارتباطی زیرمجموعه و شخصیت برجسته ارتباطی، منش، روحیه تعاملی و نقش تعیین‌کننده در بهبود ارتباط با ذی‌نفعان و نگاه تعالی‌جویانه به حوزه ارتباطات روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی، به «بیژن عباسی‌آرند»، مدیرعامل ایرانسل، داده شد.

همچنین ایرانسل براساس رأی هیئت‌داوران و به‌عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه، به‌دلیل درخشش در عرصه‌های مختلف ارتباطی به ویژه روابط عمومی دیجیتال و کاربرد هوش مصنوعی، موفق شد لوح سپاس و نشان ویژه «ستاره طلایی روابط عمومی» ایران را دریافت کند. لوح سپاس و نشان ویژه «ستاره ملی روابط عمومی» ایران، سومین جایزه ایرانسل در یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی ایران بود که در این مراسم به روابط عمومی ایرانسل تعلق گرفت.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.