برندینگ صادرات غذایی ایران در نمایشگاه بین‌المللی اگروفود ۲۰۲۴

دنیای اقتصاد پنج شنبه 15 شهریور 1403 - 11:42
مدیرکل دفتر ترویج تجارت سازمان توسعه‌تجارت ایران از آغاز به‌کار نمایشگاه اگروفود تهران خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان توسعه‌تجارت ایران، محمود بازاری در این‌باره گفت: سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اگروفود تهران در حالی از روز شنبه آغاز به‌کار کرد که صنایع غذایی ایران به همت کارآفرینان بخش‌خصوصی با تمام مشکلاتی که در حوزه‌های تولید و صادرات وجود دارد، نقش‌آفرینی جانانه‌ای را در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی ایفا می‌کند. صادرات صنایع غذایی ایران شاید یکی از مهم‌ترین اقدامات برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه و بالفعل کشورمان برای تامین امنیت غذایی منطقه غرب آسیا و خاورمیانه است.

او افزود: نشان‌دادن این ظرفیت‌ها و استعدادهای تولیدی کارآفرینان صنعت غذای ایران به یمن اقلیم و محصولات متنوع و باکیفیت کشاورزی و موقعیت ژیوپولیتیک ایران به‌عنوان شاهراه تجارت منطقه‌ای و بین‌المللی در عرصه‌های نمایشگاهی به‌ویژه اگروفود تهران یکی از اساسی‌ترین اهداف سازمان توسعه‌تجارت ایران است. بازاری در ادامه گفت: تدوین برنامه‌های محتوایی متنوع با همکاری و مشارکت تنگاتنگ اتاق بازرگانی ایران و آماده‌سازی بستر حضور خریداران و سرمایه‌گذاران خارجی در ایام نمایشگاه بین‌المللی اگروفود تهران برای انجام تعاملات تجاری و مذاکرات رو در روی دوجانبه و چند‌جانبه بخش دیگری از اقدامات سازمان توسعه‌تجارت ایران است که در چهار روز بر‌‌گزاری نمایشگاه انجام خواهد شد. معرفی برندهای برتر صادراتی صنعت غذای ایران و فراهم کردن زمینه برای انجام مشارکت‌های سرمایه‌گذاری و نیز معرفی طرح‌ها و پروژه‌های آماده سرمایه‌گذاری از دیگر برنامه‌های سازمان توسعه‌تجارت ایران در ایام بر‌‌گزاری نمایشگاه بین‌المللی ایران اگروفود۲۰۲۴ است.

 

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.