تیک‌تاک از آواتارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تبلیغات چندزبانه پرده برداشت

دیجیاتو سه شنبه 29 خرداد 1403 - 13:32
تیک‌تاک قصد دارد از این آواتارهای جدید برای ازبین‌بردن موانع زبانی و ترجمه در تبلیغات بهره ببرد. The post تیک‌تاک از آواتارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای تبلیغات چندزبانه پرده برداشت appeared first on دیجیاتو.

تیک‌تاک چند ابزار جدید هوش مصنوعی مولد ازجمله آواتارهای دیجیتال قابل تنظیم و چندزبانه را توسعه داده که هدف آن‌ها کمک به سازمان‌ها و تولیدکنندگان محتوا است. تیک‌تاک مدتی پیش مجموعه ابزارهای تبلیغاتی هوش مصنوعی مولد خود با نام «Symphony» را معرفی کرد و این آواتارهای مجازی نیز درواقع در راستای همین مجموعه هستند.

براساس گزارش ورج، تیک‌تاک می‌گوید این ابزارهای جدید برای این هستند تا موانع زبانی و ترجمه را در بازاریابی از بین ببرند و به برندها این امکان را می‌دهند که ارتباط واقعی‌تر و انسانی در محتوای خود ایجاد کنند و نیازی به مدل‌ها و اشخاص واقعی نیز نخواهد بود.

ایجاد آواتارهای هوش مصنوعی برای تبلیغات در تیک‌تاک

آواتارهای دیجیتالی تیک‌تاک دو نوع هستند: نوع اول آواتارهای آماده و برپایه اشخاص و اینفلوئنسرهای واقعی هستند که هر کدام ملیت، پیشینه و زبان‌های خاصی دارند. نوع دوم نیز سفارشی هستند که شما می‌توانید براساس نوع تبلیغ و برند خود آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. همچنین ویدیوهایی که با این آواتارهای می‌سازید، برچست «تولیدشده با هوش مصنوعی» خواهند داشت.

در ویدیویی که در پایین مشاهده می‌کنید، آواتار «آدرین لاهنس» (Adrienne Lahens)، مدیر ارشد تیک‌تاک را می‌بینیم. در نگاه اول شاید متوجه نشویم که این فرد واقعی نیست، اما با کمی دقت و توجه به حرکات دست و سر او به این امر پی می‌بریم:

یکی از ویژگی‌های خاص این آواتارها، قابلیت دوبله و چندزبانه‌بودن آن‌هاست. این ویژگی به تولیدکنندگان محتوا و بازاریابان امکان می‌دهد محتوای خود را به بیش از 10 زبان و گویش ازجمله فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، آلمانی و کره‌ای دوبله کنند. تیک‌تاک می‌گوید این ابزار به‌طور خودکار تشخیص می‌دهد که در ویدیوها به چه زبانی صحبت می‌شود و می‌تواند یک ویدیوی را به هر زبانی که کاربر انتخاب کرده، رونویسی، ترجمه و تولید کند.

به‌طورکلی، تیک‌تاک با این ابزار جدید قصد دارد به دیجیتال‌مارکترها کمک کند تا مشتریان جهانی با زبان‌های مختلف را به‌سادگی و با هوش مصنوعی جذب کنند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.