سامسونگ پس از برطرف‌کردن مشکلات کیفی، گلکسی بادز 3 پرو را دوباره عرضه کرد

دیجیاتو جمعه 19 مرداد 1403 - 18:02
سامسونگ اعلام‌کرده که مشکل گلکسی بادز 3 پرو اکنون برطرف‌شده و به‌همین‌خاطر، فروش این دستگاه بار دیگر در اروپا و ایالات متحده آغاز شده است. The post سامسونگ پس از برطرف‌کردن مشکلات کیفی، گلکسی بادز 3 پرو را دوباره عرضه کرد appeared first on دیجیاتو.

سامسونگ اخیراً در مراسم Unpacked خود از گلکسی بادز 3 پرو رونمایی کرد، اما در اولین دستگاه‌های عرضه‌شده یک مشکل حیاتی کشف شد. اولین خریداران گلکسی بادز 3 پرو به مشکل تکه‌تکه‌شدن قسمت پلاستیکی که در گوش قرار می‌گیرد در زمان جداکردن آن‌ها از ایرباد اشاره کرده بودند و همین موضوع باعث‌شد تا غول فناوری فروش این محصول را متوقف کند. حالا سامسونگ یک‌بار دیگر فروش گلکسی بادز 3 پرو را آغاز کرده است.

سامسونگ رسماً اعلام‌کرده که مشکل گلکسی بادز 3 پرو اکنون برطرف شده و به‌همین‌خاطر، فروش این دستگاه بار دیگر در اروپا و ایالات متحده آغاز شده است.

گلکسی بادز 3 پرو؛ هدفونی که موجب خشم رئیس سامسونگ شد

گلکسی بادز 3 پرو از جمله بهترین هدفون‌های بی‌سیمی هستند که سامسونگ تاکنون از آن‌ها رونمایی کرده است. آن‌ها از قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI بهره می‌برند و همچنین طراحی کاملاً جدیدی را به‌همراه دارند. البته این تغییر طراحی انتقاداتی را به‌همراه داشته است، زیرا برخی ادعا کرده‌اند که شبیه به ایرپاد پرو شده است. همین موضوع خشم «لی جه یونگ»، رئیس هیئت‌مدیره سامسونگ را نیز به‌همراه داشت.

با‌این‌حال، بادز 3 پرو عرضه ابتدایی نسبتاً ناموفقی داشت و سامسونگ به‌دلایلی که از آن‌ها به‌عنوان «مشکلات کنترل کیفیت» یاد کرده بود، عرضه آن را به تعویق انداخت.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.