تیم شطرنج دانش آموزی راهی بحرین شد

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 13:11
تیم شطرنج دانش‌آموزان کشورمان با بدرقه سرپرست فدراسیون راهی بحرین شد.
تیم شطرنج دانش آموزی راهی بحرین شد
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شطرنج دانش آموزی پیش از اعزام به مسابقات جهانی بحرین با محمودرضا امیاری سرپرست فدراسیون و کاظم دستگردی سرپرست دبیری فدراسیون دیدار کرد.
 
محمودرضا امیاری در دیدار با تیم دانش‌آموزان شطرنج، گفت: از مربیان و مسئولین تیم دانش آموزی کمال تشکر را دارم، شما دختران و پسران نمایندگان کشور عزیزمان هستید و من مطمئن هستم که شما در این مسابقات با تلاش می‌توانید بهترین نتایج را کسب کنید.
 
تیم شطرنج دانش آموزی کشورمان به شرح ذیل است:
بانوان: مهسا علوی، فاطمه مشهدی، آنیتا پرویزی، صبا کارگری آرین و نازنین فاطمه عصارزاده
آقایان: سینا موحد، آرتین اشرف، شهداد تیموری، امیر غیوری فر، محمد متین شمس
کادر فنی: کاوه خلیلی و سارا اکبری

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.