اشتوتگارت به بوندس‌لیگای یک برگشت، هامبورگ ناکام شد

خبرورزشی پنج شنبه 12 تیر 1399 - 19:10
تیم اشتوتگارت موفق شد با حضور در رده دوم بوندس‌لیگا دو، به دسته اول فوتبال آلمان برگردد.

به گزارش خبرورزشی ، هفته پایانی رقابت‌های بوندس‌لیگای دو برگزار شد که نکته عجیب شکست خوردن همه تیم‌های مدعی صعود بود.

اشتوتگارت رده دومی به دارمشتات 3 بر یک باخت، اما با وجود این شکست با 58 امتیاز در رده دوم ایستاد و به بوندس‌لیگای یک برگشت.

هایدنهام که مهمان آرمینیا بیلفلدِ قهرمان بود 3 بر صفر باخت و با توجه به شکست هامبورگ با 55 امتیاز در رده سوم قرار گرفت تا حریف وردربرمن در پلی‌آف شود.

هامبورگ هم با نتیجه عجیب 5 بر یک به سندهاوزن باخت تا با 54 امتیاز یک گام برای حضور در پلی‌آف کم بیاورد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.