پیشرو بودن وزارت نفت در ارائه خدمات هوشمند

صدا و سیما جمعه 17 اسفند 1403 - 15:31
وزارت نفت تا کنون، ۳۵ درصد از خدمات را به صورت هوشمند ارائه می‌دهد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،  طبق برنامه هفتم پیشرفت، ۲۰ درصد از دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا پایان تیر سال آینده، خدمات خود را هوشمند ارائه دهند. این برنامه به منظور بهبود کیفیت خدمات دولتی و افزایش رضایت شهروندان طراحی شده است و انتظار می‌رود که به تحقق اهداف توسعه‌ای کشور کمک کند.
 
هم اکنون، بیش از ۶۰ میلیون ایرانی اطلاعات خود را در پنجره ملی خدمات هوشمند دولت ثبت کرده‌اند. وزارت نفت دارای ۶ زیرمجموعه است و ۴۰ خدمت را ارائه کرده است. تا کنون، ۳۵ درصد از این خدمات به صورت هوشمند ارائه می‌شوند، که نشان‌دهنده پیشروی این وزارتخانه در این زمینه است. در حالی که هدف رسیدن به ۲۰ درصد تا تیر سال آینده است، این وزارتخانه اکنون ۳۵ درصد خدمات را به صورت هوشمند ارائه کرده است.

گزارش از جاسم ثمری خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.