ایران همواره به دنبال صلح و آرامش در منطقه است

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:14
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با بیان اینکه ایران همواره به دنبال صلح و آرامش در منطقه است، گفت: توسعه تجهیزات پدافندی در راستای دفاع همه‌جانبه از کشور در برابر هرگونه تهدید احتمالی است.

*** امیر سرتیپ صباحی‌فرد: ایران همواره به دنبال صلح و آرامش در منطقه است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) و نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافندی شهید بردبار چابهار ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این یگان، توان رزم و آمادگی دفاعی گروه چابهار را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان پدافندی اظهار داشت: تلاش جهادی در راستای ارتقای توان بازدارندگی امری مهم و قابل توجه است.

وی با تأکید بر اینکه ایران همواره به دنبال صلح و آرامش همه‌جانبه در منطقه است، افزود: افزایش توان موشکی و توسعه تجهیزات پدافندی در راستای دفاع همه‌جانبه از مرز‌های هوایی کشورمان در برابر هرگونه تهدید احتمالی است.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: همدلی و هم‌افزایی نیرو‌های مسلح و مراکز علمی در زمینه تبادل دانش و انتقال فناوری به خوبی در حال انجام است و تمام این فعالیت‌ها در راستای سرافرازی و عزت کشورمان است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.