قالیباف: مجلس حتما در جریان گفتگوها بوده است

صدا و سیما شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 14:15
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات یک از نمایندگان مبنی بر اینکه مجلس از روند گفتگوها هیچ اطلاعی ندارد تاکید کرد که مجلس حتماً در جریان بوده است و هیچ اقدامی خارج از مسیر قانونی صورت نمی‌گیرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مهدی کوچک زاده در تذکری در نشست علنی مجلس گفت: نمی‌گویم آنچه که در حال وقوع است نباید انجام شود، اما مهم‌تر از هر چیز این است که دوست را از دشمن تشخیص دهید. بدانید مجلس از روند مذاکرات جاری هیچ اطلاعی ندارد؛ کسانی که امروز برای تائید این موضوع بیانیه داده‌اند بدانند مجلس هیچ خبری از مذاکرات ندارد و حتی حسن قشقاوی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان به عنوان یکی از اعضای کمیته هسته‌ای به من گفت که هیچ خبری ندارم. ما بی‌اطلاع هستیم، اما حالا که قرار است با تلخی کامل این کار انجام شود ما مخالفتی نمی‌کنیم.
 
 
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این نماینده گفت: جناب‌عالی به عنوان مخالف قرار بود صحبت کنید، اما آیین‌نامه را رعایت نکردید و این خلاف آئین نامه بود. خیلی روشن می‌گویم شما از طرف مجلس نمی‌توانید سخن بگویید و بگویید مجلس در جریان نبوده است. مجلس حتماً در جریان بوده است و هیچ اقدامی خارج از مسیر قانونی صورت نمی‌گیرد و اظهارات شما صحیح نبود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.